16/3/2016: DBKK SEDIA PUSAT ADUAN GUNA APLIKASI WHATSAPP….

Dewan Bandar Raya Kota Kinabalu (DBKK) terus berusaha untuk meningkatkan ketelusan perkhidmatannya, dengan menyediakan pusat aduan rasmi menggunakan aplikasi Whatsapp, di talian 010-2222-000.

Dalam satu kenyataan menerusi aplikasi Whatsapp, Ketua Pengarah DBKK, Joannes Solidau menyatakan, orang ramai digalakkan untuk menghantar aduan bersama dengan gambar, agar setiap aduan dapat direkod dan diambil tindakan, selain berusaha untuk memanjangkannya kepada pihak-pihak berkaitan, sekiranya diluar bidang kuasa DBKK.

Tambahnya, selain pusat aduan menggunakan Whatsapp di talian 010-2222-000,orang ramai juga masih boleh menyampaikan aduan terus kepada pegawai-pegawai DBKK berkaitan.

Tambahnya, walaupun DBKK tidak dapat menjamin setiap aduan dapat memberi kepuasan kepada pengadu, namun pihaknya akan berusaha dedaya upaya untuk menyelesaikan setiap aduan yang diterima.

Ends/Donny

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s